CRM koordinator, vikar

CRM koordinator, vikar

Kontaktperson
Ann-Sofie Skaarup Knudsen
ASK@scr.dk
20779038
Område
Region Midtjylland

Vores kunde har brug for en vikar i forbindelse med af deres nuværende CRM koordinator skal på barsel. Opgaven som CRM koordinator er primært at være brohoved mellem forretningen og IT, så det sikres at der løbende udvikles og forbedres på kundens CRM platform. Man vil indgå i et mindre team sammen med CRM udviklere.

 

Typisk arbejdsopgaver kunne være:

  • Identificering af krav fra forretningen, udvikling sammen med CRM team og implementering af CRM processer og værktøjer
  • Vedligeholdelse og dokumentering af pipeline sammen med CRM teamet
  • Træning af superbrugere i nye funktioner
  • Agere 2. level support for CRM brugerne

 

Faglige kompetencer

  • Stor indsigt i Dynamics 365 CRM eller andre CRM systemer
  • Vant til rollen som konsulent/koordinator/teamleader

 

Personlige kompetencer

  • Kan begå sig i store organisationer
  • God kommunikationsevner på engelsk – dansk er en fordel

 

Information om projektet

Projektstart: Gerne 1. januar, og senest 1. februar

Varighed: 10 måneder

Omfang: Fuldtid

 

Del denne opgave:

Del på facebook
Facebook
Del på linkedin
LinkedIn
Del på email
Email