Senior D365 Finanskonsulent, Aarhus, Aalborg, Odense

Kontaktperson
Kirsten Volf Brøchner
kvb@scr.dk
+45 28 78 09 23
Område
Region Nordjylland

VIRKSOMHEDEN
SCALES er specialiseret indenfor D365 F&O og er også en del af Microsofts Inner Circle Group. Der er 100% fokus på at levere kvalitet og skabe gode partnerskaber med kunderne, og en gensidig forståelse for SCALES værdisæt, som der arbejdes efter på daglig basis: Efficiency, Commitment og Honesty.

SCALES leverer Microsoft løsninger, og har fokus på at være konkurrencedygtige i markedet på pris, kvalitet og høj faglighed hos konsulenterne.

De 172 medarbejdere sikrer kunderne de bedste løsninger og leverancer via et stærkt samarbejde.

SCALES er en del af NNIT, og er den hurtigst voksende IT-konsulentvirksomhed i Norden pt., som arbejder med en forretningsmodel der understøtter leverancerne ved standardiserede processer og strukturer.

Kontorerne i Danmark er i Søborg, Odense, Aarhus og Aalborg.

STILLINGEN
Som Senior Konsulent kommer du til at arbejde med at definere, analysere og implementere Dynamics 365 F&O løsninger, som understøtter kundernes behov.

Typisk vil du få du ansvaret indenfor et område i D365 F&O som f.eks.:

  • Rådgivning i brug af D365 F&O i forhold til kundens processer.
  • Forberede og gennemføre analyse og konfigurationsworkshops med kundens projektdeltagere.
  • Udarbejde dokumentation bl.a. i form af design dokumenter, referat fra workshops, løsningsbeskrivelse mv.
  • Træning af kundens projektdeltagere i D365 F&O.
  • Konfigurering af D365 F&O.
  • Test af hhv. udvikling og opsætning i D365 F&O.
  • Diverse assistance til kunden bl.a. ved tests.

Du vil blive en del af et stort kundeprojekt og skal sammen med andre kollegaer skabe relationer til kundens stakeholders i projektet samt løbende rådgive om løsninger i de forskellige projektfaser.

Projektet er i den indledende fase pt.

I hverdagen vil du være tilknyttet et af de 3 kontorer i Odense, Aarhus eller Aalborg, men du vil oftest være ude ved kunden.

PERSONEN
I stillingen forventes det at du kommer med minimum 5 års erfaring med implementering af AX/D365 og har dybt kendskab til Finance. Du har stor forståelse for hvordan de forskellige stakeholders interagere i en implementeringsproces, og du trives med samarbejde med kunderne i hverdagen.

Du kan gennemskue stor kompleksitet og finde løsninger.

Det er en fordel hvis du allerede har erfaring med D365, men har du stor erfaring med implementering af AX 2012 eller 2009, er her også en mulighed for at komme til at arbejde med det nyeste inden for D365.

Som Finanskonsulent har du erfaring med de finansielle processer i en virksomhed, bl.a. følgende:

  • Opbygning af finanskontoplan, struktur og brug af dimensioner.
  • Debitor bogholderi; fakturering og betalinger.
  • Kreditor bogholderi; fakturering og betalinger.
  • Rykker- og renteprocedurer.
  • Godkendelses- og afstemningsprocesser.
  • Moms- og afgiftshåndtering.
  • Administration af anlægsaktiver.
  • Eliminering og konsolidering.
  • Økonomisk rapportering.
  • Måneds- og årsprocedurer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Du bliver en del af en virksomhed der sætter stor pris på integritet og ærlighed.
  • Du får stor frihed til at styre egen hverdag og fuld flex-ordning.
  • Muligheden for at komme ind i et fællesskab med et meget højt fagligt niveau, hvor man hjælper hinanden og hvor du fortsat kan udvikle dine specialistkompetencer.

ANSØGNING
Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Senior Konsulent Kirsten Brøchner på mobil 28 78 09 23 eller mail kvb@scr.dk

Del denne stilling:

Del på facebook
Facebook
Del på linkedin
LinkedIn
Del på email
Email