Funktionel Arkitekt - D365 F&O - Finans, Aarhus N

Kontaktperson
Kirsten Volf Brøchner
kvb@scr.dk
+45 28 78 09 23
Område
Region Midtjylland

Vil du være med til at sikre kunderne de bedste løsninger i D365 F&O?
Trives du med at sætte retning i større implementeringsprojekter?

VIRKSOMHEDEN
SCALES er specialiseret indenfor D365 F&O. Der er 100% fokus på at levere kvalitet, skabe gode partnerskaber med kunderne, og en gensidig forståelse for SCALES værdisæt, som der arbejdes efter på daglig basis (Efficiency, Commitment og Honesty).

De ca. 200 kollegaer, er med til at sikre kunderne de bedste løsninger og leverancer via et stærkt samarbejde, hvor der er fokus på kvalitet og høj faglighed hos konsulenterne.

SCALES er en del af NNIT, og den hurtigst voksende IT-konsulentvirksomhed i Norden pt. som arbejder med en forretningsmodel, der understøtter leverancerne ved standardiserede processer og strukturer.

Kontorerne i Danmark er i Søborg, Odense, Aarhus og Aalborg. SCALES søger nu en Funktionel Arkitekt/Track Lead med speciale i D365 F&O – Finans til kontoret i Aarhus N.

STILLINGEN
Som Track Lead / Funktionel Arkitekt kommer du til at sætte retningen i større projekter, i samarbejde med konsulentkollegaerne tilknyttet finanssporet.
Arbejdet består derudover i at definere, analysere og implementere løsningen.

Opgaver:

  • Lede det funktionelle D365 F&O finans-spor i større implementeringer.
  • Rådgive på ekspertniveau i brugen af D365 F&O forhold til kundens processer.
  • Samarbejde med dine kollegaer og sikre at leverancen lever op til de ønskede specifikationer.
  • Lave funktionelle designs og fit/gap analyser
  • Forberede og gennemføre konfigurationsworkshops med kundens projektdeltagere.
  • Udarbejde dokumentation bl.a. i form af designdokumenter, referat fra workshops, løsningsbeskrivelse mv.
  • Træning af kundens projektdeltagere i D365 F&O.
  • Konfigurering af D365 F&O.
  • Test af hhv. udvikling og opsætning i D365 F&O.
  • Diverse assistance til kunden bl.a. ved tests.

Du vil blive en del af et stort kundeprojekt og skal sammen med andre kollegaer skabe relationer til kundens stakeholders i projektet, samt løbende rådgive om løsninger i de forskellige projektfaser.
I hverdagen vil du være tilknyttet Aarhus kontoret, men du vil ofte være ude ved kunden.

PERSONEN
I stillingen forventes det, at du kommer med solid erfaring fra implementeringsprojekter, hvor du har været Track Lead / Funktionel Arkitekt og har dybt kendskab til D365 F&O, primært Finans.
Du har overblik og forståelse for hvordan de forskellige stakeholders interagerer i en implementeringsproces, og du trives med dagligt kundesamarbejde.
Du kan gennemskue stor kompleksitet og finde løsninger.

Som Finanskonsulent har du erfaring med de finansielle processer i en virksomhed bl.a. følgende:

  • Opbygning af finanskontoplan, struktur, brug af dimensioner.
  • Debitor bogholderi; fakturering og betalinger.
  • Kreditor bogholderi; fakturering og betalinger.
  • Rykker og rente procedurer.
  • Godkendelses- og afstemningsprocesser.
  • Moms- og afgiftshåndtering.
  • Administration af anlægsaktiver.
  • Eliminering og konsolidering.
  • Økonomisk rapportering.
  • Måneds- og årsprocedurer.

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

  • Du bliver en del af en virksomhed der sætter stor pris på integritet og ærlighed.
  • Du får stor frihed til at styre egen hverdag og fuld flex-ordning.
  • Muligheden for at komme ind i et fællesskab med et meget højt fagligt niveau hvor man hjælper hinanden og hvor du fortsat kan udvikle dine specialistkompetencer.

ANSØGNING
Vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Senior Konsulent Kirsten Brøchner på mobil 28 78 09 23 eller mail kvb@scr.dk

Del denne stilling:

Del på facebook
Facebook
Del på linkedin
LinkedIn
Del på email
Email