Full Stack Udvikler, Aarhus

Kontaktperson
Kirsten Volf Brøchner
kvb@scr.dk
+45 28 78 09 23
Område
Region Midtjylland

Er du kvalitetsbevidst og har du erfaring med Angular og C#?
Ønsker du at arbejde i et mindre team som har ansvaret for en kritisk forretningsapplikation?
Er du løsningsorienteret og klar på nye muligheder i en virksomhed i rivende udvikling?

STILLINGEN
I stillingen får du et stort ansvar i teamet for at drive videreudviklingen af en forretningskritisk produktkonfigurator/webshop. Som udvikler skræddersyr du hver enkelt leverance efter kundens specifikationer.
Applikationen er grafisk tung med meget logik i frontenden. Det betyder, at du vil indgå i samarbejdende teams på tværs af den kommercielle organisation, for at skabe den absolut bedste oplevelse for LINDBERG’s kunder.
Med reference til lederen for Business Applications, vil du sammen med dine 8 kolleger indgå i et team der alle arbejder med forretningens forskellige applikationer.
Opgaven er overordnet at videreudvikle løsningen, samt vurdere de ønsker der er til applikationen fra forretningen. Der er flere spændende opgaver i pipeline, og fælles for dem alle er, at der er fokus på kvalitet og innovation i udviklingsarbejdet.
Projekterne kommer du til at følge fra start til slut og der er tid til at fordybe sig i opgaven, uden der er krav til tidsregistrering.

Hos LINDBERG sættes der pris på videndeling, hvor man aktivt deler sine ideer og bidrager med egne kompetencer på tværs af forretningen.

PERSONEN
Vi forventer du kommer med minimum 5 års erfaring som Full Stack udvikler, og du formår at sætte dig ind i en allerede etableret løsning. Derudover mestrer du teknologierne C# og SQL samt Angular eller React.
Du kan overskue hele applikationen og databasedesignet, og du trives med at veksle mellem at arbejde med både frontend og backend opgaver. Det forventes, at du er struktureret i din kode, og du trives med at prioritere og tage ansvar.
Endvidere er det et krav, at du begår dig på dansk og engelsk i skrift og tale.

VIRKSOMHEDEN  
Vores kunde LINDBERG designer, producerer, sælger og markedsfører kvalitets design briller i hele verden.
LINDBERG er præget af succes og dynamik og den betragtes som trendsættende, og er med til at kortlægge nye muligheder i markedet. Der fokuseres i høj grad på udvikling – både af produkter, koncepter og medarbejdere.
Kvalitet og design prioriteres højt, og dette har bl.a. medført anerkendelser i form af tildeling af flere internationale designpriser.
Virksomheden blev grundlagt i 1986 af Henrik Lindberg, og blev i 2021 en del af Kering Group som også rummer brands som Gucci, Cartier, Saint Laurent samt flere andre luksusbrands.

Hovedkontoret er beliggende i Aarhus, men har flere lokationer world wide.

LINDBERG TILBYDER
LINDBERG fokuserer på den enkelte medarbejder, hvilket også giver sig til udtryk i en meget høj medarbejderanciennitet.
Der er fokus på kvalitet og design og der tidsregistreres ikke på selve udviklingsopgaverne.
Ledelsen opfordrer til et sundt arbejds- og privatliv. Derfor opfordrer LINDBERG til at man holder arbejdsugen på 37 timer.
Du vil komme til at arbejde i et internationalt miljø med kollegaer, som sidder i hele verden.
I virksomheden er der et socialt velfungerende miljø på tværs af fagligheder. Der tilbydes gode arbejdsforhold samt rige udviklingsmuligheder, hvor der er frihed under ansvar, og hvor man lyttes til.

ANSØGNING
Da vi vurderer ansøgningerne løbende, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kirsten Brøchner på tlf. 28 78 09 23.

Del denne stilling:

Del på facebook
Facebook
Del på linkedin
LinkedIn
Del på email
Email